Antigua!!! - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu Antigua!!! - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu

Antigua!!!

Door: Eliene

Blijf op de hoogte en volg Eliene

05 September 2008 | Antigua, Saint John's

Na een zwaar afscheid met veel traantjes moesten we toch echt door de duane naar de gate. Eerst nog even langs de wc's om ons een beetje op te frissen (de man bij de duane vroeg zich al af of hij wat verkeerd had gedaan, ik heb maar gezegd dat wij iets verkeerd doen door 5 maand weg te gaan)
Bij de gate aangekomen werden we ondervraagd over onze bagage. Van wie we dingen hadden gekregen, dus ik heb 20 namen opgenoemd en die man kijkt me nog steeds heel serieus aan. Verder nog veel meer onnozele vragen...

De vlucht naar New York verliep prima. Tijdens de reis werden we volgestopt met eten en drinken. Op JFK aangekomen moetsen we daar door de duane, papieren inleveren die we tijdens de vlucht moesten invullen en vingerafdrukken maken. Uitendelijk een vage man gevonden die ons naar het hotel heeft gebracht... Het leek wel een rit uit The A Team!!

De volgende dag begon de vlucht naar Antigua. Om 8.15 ging de gate open terwijl we 15 min later al zouden vertrekken. Ja, en dat wil dus niet. Uiteindelijk om 8.55 reden we bij de gate weg. Bij de startbaan aangekomen kregen we te horen dat we weer terug moesten naar de gate. De eerste motor was kappot. 2 uur later dan gepland gingen we eindelijk de lucht in!

En dan land je op het mooie Antigua. warm weer en links rijden! Op het resort aangekomen werd ons verteld dat we naar onze appartement konden. Dus alle koffers in de taxi en erheen. Daar aangekomen blijkt dat de kamers niet schoon zijn en al vol zijn... Om 22 uur de koffers weer opgehaald en op weg naar onze huisjes. Ieder een eigen huisje met kingsize bed!

Vandaag lekker op het strand gelegen en geeindigd bij de Nurse. Ik was gebeten door een kwal!! Gelukkig zie je er nu al niks meer van.. Morgen nog lekker een dagje strand en naar St. Johns. Zondag beginnen we dan met de stage. Ik ga beginnen bij Invironment.

Dikke kus

• 05 September 2008 - 20:32

Ralph:

(L)

• 06 September 2008 - 07:13

Tink:

Heey,
    Nu al mooie foto's;)
    Maar wat een gedoe zeg, voordat je eindelijk in NY bent..
    Succes met je stage morgen! Kus van de hele familia Makaske

• 06 September 2008 - 09:46

Pap En Mam:

leuke foto's.Mooi dat we gisteren even met elkaar konden babbelen.Je moet natuurlijk ook nog een doetje en poot van Collin hebben.PS Je zult nog wel meer kwallen tegen komen

• 06 September 2008 - 09:47

Pap En Mam:

Fokje staat nu naast ons.de vriendelijke groeten van tity en fokje

• 06 September 2008 - 13:06

Eveliene:

Hey meid!!

Leuk verhaaltje en mooie foto's!!
    Alles gaat dus goed? Uitgezonderd van je kwallenbeet... :S
    Hier is ook alles goed! 8 u per dag werken is erg wennen en best zwaar!! succes met je eerste stagedag en groetjes aan rianne!!

Liefs, Eveliene

• 06 September 2008 - 17:11

Annie Wieringa:

wat leuk dat we zo op jou site kunnen meeleven
    en meegenieten.
    Ik hoor al wel jullie beleven heel veel en tot dusver geeft het nog een vakantiegevoel, niet waar,
    groetjes arie en annie

• 07 September 2008 - 08:22

Niek:

Hey Eliene,

klinkt allemaal als een groot avontuur dat je nu al niet had willen missen :) Hebben hier net de introweek achter de rug en zijn dus allemaal total loss. De verhalen krijg je nog wel te horen ;) De foto's staan ook online op fadi.nl maar ik denk dat je daar al hebt gekeken.

Veel plezier daar en dan gaan wij in dit koude, natte kikkerlandje ook maar eens met het "echte" schooljaar beginnen.

Groetjes en veel succes met de stage,
    Niek. :)

• 07 September 2008 - 14:29

AM:

Hoi Eliene, was ik toch helemaal vergeten afgelopen dinsdag om je nog even goede reis te wensen. De reis is nu achter de rug en het avontuur kan beginnen! 't Ziet er goed uit daar. Zon, warm (beetje te?), zee, strand. Nou maar hopen dat het werk je ligt.
    Ik zal ja avonturen gaan volgen.
    Heel veel liefs van je 'tante'