De eerste dagen - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Eliene

Blijf op de hoogte en volg Eliene

07 September 2008 | Antigua, Saint John's

Zaterdagmorgen stond St. John's op onze planning. Nadat we lekker ontbeten hebben gingen we Abe bellen. Dit is de taxishauffeur die al twee jaar de interns van Sandals rijd. We hadden het nr gekregen van Bob (Een intern uit Den Haag die hier al een maand stage loopt, van hem hebben we ook een kleine rondleiding gekregen de eerste dag)
Dus Irene belt hem op en zegt dat we interns zijn en hij zou een half uur later er zijn. Maar daarmee bedoelt hij bij de app van de interns, dus moesten we daar heen.
Wisten wij veel dat er al een taxi was betseld voor ons daar iemand van Sandals en dat die al klaar stond!? Dus wij hebben onze excusses aangeboden en zijn naar de app gelopen. (Sandals heeft het liefst dat je gewoon de taxi's neemt die bij Sandals horen)
45 min later kwam dan Abe te voorschijn... Een ontzettende leuke man vol met verhalen! Hij is zelfs meegeweest de winkel in toen ik een wereldstekker moest kopen en heeft ons daarna afgezet voor de telefoowinkel. Wat een service.
Daarna hebben we rond gelopen in St'John's en winkels bekeken. (wat een leuke jurkjes allemaal :D Dat wordt een keer lekker shoppen!!
Het pinnen van geld was nog een beetje een probleem. Abe had ons een bank toegwezen waar de interns altijd heen gingen, omdat daar hun pas wel werd geaccepteerd. Maar bij ons werkt hij natuurlijk weer niet! UIteindelijk een andere bank gevonden waar we konden pinnen. UIteindelijk Abe weer gebeld en een uur later zou hij ons weer ophalen. De heen en terugreis heeft ons samen 60 ECD gekost, hoeveel dat precies in euro's is weet k niet, maar ongeveer 3 eu p.p. Nou daarvoor kom je in NL nog geen km ver!

Vanmorgen zouden we dan beginnen. Om half 9 zaten we met ons goede gedrag te wachten bij de Front Desk. Stipt om half 9 werd Karin opgehaald. 45 min later zaten Irene, Rianne en ik nog steeds te wachten. Totdat iemand van de Front Desk kwam en vertelde dat ik pas morgen hoefde te bgeinnen om 10 uur, omdat Miss Bird was vergeten om tegen de manager van Environment te zeggen dat ik zou komen. Rianne en Irene zijn door Bob naar hun afdeling gebracht. Ben benieuwd of ik morgen wel kan beginnen ;)

Jullie horen het wel over me eerste werkdag!!

Nu lekker op bed aan het skypen met Jasper :D
En vanmidag in me uppie naar het strand

Kusssss

Antigua, West Indies

Tel: +1268 7213188

• 08 September 2008 - 08:55

Annie Wieringa:

de mensen lopen daar niet zo snel als wij hier, dus je zal wel moeten wennen aan wachten en rustig lopen.
    Eliene, kun je niet wat zon hier heen sturen, want het is het regenachtig, herfstig, bah. Geen tuinweer, dus binnen klusjes doen, moi,annie

• 08 September 2008 - 14:53

Eveliene:

In Brugge schijnt de zon ook! Hahah
    Hoe was je eerste stage dag?

Liefs,
    Eveliene