nog 31 dagen!!! - Reisverslag uit Bedum, Nederland van Eliene Bos - WaarBenJij.nu nog 31 dagen!!! - Reisverslag uit Bedum, Nederland van Eliene Bos - WaarBenJij.nu

nog 31 dagen!!!

Door: Eliene

Blijf op de hoogte en volg Eliene

03 Augustus 2008 | Nederland, Bedum

Heeej...

Over 31 dagen is het al zover, dan stap ik, samen met Rianne, Karin en Irene in het vliegtuig richting New York. Om vervolgens de volgende dag naar Antigua te vliegen :D

Ik heb er egt super veel zin in.... Het komt allemaal steeds dichterbij en begin het langzaam aan te beseffen dat ik ook echt 5 maand weg ben. Maar het komt vast allemaal goed ;)

Ik zal jullie via deze site op de hoogte brengen van al mijn belevenissen e.d.

Dikke kus!!

  • 04 Augustus 2008 - 17:56

    Rianne:

    Hihi.. Nu reageer ik ook als eerste op jouw bericht ;)
    Heb er zin in!!!!!
    spannend, spannend!
    Kus!

  • 11 Augustus 2008 - 21:25

    Niek Wiltjer:

    Gaaf man! Zal deze site zeker in de gaten houden!

    kus Niek!

  • 01 September 2008 - 18:47

    Pap:

    Ben je er al klaar voor? ovrmorgen is het al zo ver
    Doei

  • 02 September 2008 - 09:34

    Tink:

    Elien!
    Waaah nog 1 nachtje, en dan zie ik je een halfjaartje niet meer..
    Maar dat gaat zker goedkomen met jullie daar! Superüberveel plezier meid!

    x!

  • 02 September 2008 - 15:10

    Maarten:

    Heey Eliene
    Goeie reis en heel veel plezier daar.
    Leuke verrassing dat ik je vorige week nog ff zag op die bruiloft;) Vooral je vader vond het volgens mij erg leuk!! Maak er wat leuks van daar. Maar dat komt vast wel goed.
    Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliene

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 20497

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 01 Maart 2013

Zuid-Amerika

03 September 2008 - 01 Februari 2009

Antigua

Landen bezocht: