Spinnen, kakkerlakken, rupsen, vissen..... HELP!! - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu Spinnen, kakkerlakken, rupsen, vissen..... HELP!! - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu

Spinnen, kakkerlakken, rupsen, vissen..... HELP!!

Door: Eliene

Blijf op de hoogte en volg Eliene

10 Oktober 2008 | Antigua, Saint John's

Heeej allemaal!!

Hier weer een verslagje van mijn belevenissen van de afgelopen week!

Vorige week vrijdagavond een hele gezellige avond met Rianne, Bob en Sander gehad begonnen met een drankspel, tussendoor gegild voor een hele grote spin en geeindigigd boven de wc en een kappotte telefoon van Rianne... Meer woorden ga ik er niet aan besteden!

Zaterdag om 6 uur ons nest weer uit voor de grote cleanup. Om 7 uur moesten we ons verzamelen bij Sandals om vervolgens om 8 uur pas te vertrekken naar Cades Bay. Rond 9 uur waren we daar, na 30 min onderweg te hebben moeten wachten op het 2e busje. Daar aangekomen onze handen uit de mauwen gestoken,(we liepe in hemdjes) handschoenen aangedaan en met een vuilniszak op zak zijn we aan de slag gegaan. Wat een bende daar!!! Er liggen wasmachines, complete bedden, koeienhoofden, botten, metaal en nog veel meer. Het enigste beschermd gebied, maar de vuilste plek van Antigua.
Na 1.5 uur zijn we weer richting huis gegaan om de rest van de dag op het strand door te brengen.
's Avonds wou Irene gaan douchen toen ze gillend onze slaapkamer binne kwam. KAKKERLAK!!! Onze eerste en direct een joekel. Wij de douche volspuiten en de deur dichtgedaan, tijd om een een plan te smeden. Kwam dat beest ineens onder de deur door naar onze kamer!!! AAaaaahhhh Rianne, Karin en ik zijn op de wcdeksel gesprongen. (helpt natuurlijk niet want ze kunnen ook vliegen) Uiteindelijk de benedenbuurman gehaald en die kon hem toen natuurlijk nergens meer vinden. We hebben het hele app volgespoten en zijn uit eten gegaan. Toen we terug kwamen lag hij dood op zijn ruggetje. Joepie!!! Onze buurman heeft hem meegenomen en doorgepoelt. Tot nu toe staat de kakkerlakkenteller op 3!!

Beneden bij onze trap staan 3 boompjes waar hele grote rupsen inzitten. Wit/geel gestreept met een rode kop en achterkant. Vreemde beesten hier.

Zondag was ik samen met Karin en Irene vrij. Karin en ik waren net van plan om naar het strand te gaan toen Terence (Manager van Projects en Maintenance) voor de (schuif)deur stond. Of we mee wouden vissen met Erwin (Manager van Watersports en een vriend van Terence). Tuurlijk willen we dat wel, beetje op een boot hangen, relaxen en een kleurtje krijgen!! Dus wij snel omgekleed en met hun meegegaan naar watersports en op de Sandals boot gestapt. Het was egt een hele leuke dag met zonnen, vissen (ja, ik heb ook een vis gevangen :D De laatste 10 min, maar dat maakt niet uit!) en Antigua zien vanaf het water.

Maandag begon dan mijn eerste dag bij Sales. Tot nu toe vind ik het niet zo heel super. Ik voel me meer een loopmeisje. Afgelopen dinsdagmiddag moest ik naar weddings. Ik had 4 huwelijken op het programma staan. Uiteindelijk ben ik 3x getuige geweest, de 4e had zijn eigen getuigen bij zich.
Ik vind het toch maar een vreemd idee. Trouwen zonder vrienden/famillie en je getuige ken je niet eens! Maarja, iedere zijn eigen ding.
Gistermorgen heb ik Christine nog even geholpen, ze kwam naar me toe omdat ze hulp nodig had. Prima, gezellig!!

Vanmorgen heb ik op het strand gelegen en om half 1 gevlucht voor de plensbui! Gister was ik ook al zeiknat geregent.
Vanavond uiteten en misschien naar Rush.

Dit was het weer voor deze week!!
Ik mis jullie!!
Laat me weten hoe het bij jullie gaat!!

Knuffel en kus.



  • 10 Oktober 2008 - 20:17

    Tinka!:

    Aaah en ik ben de 1e:p
    Maar ieieieiel! Hoe groot zijn die spinnen!
    Echt van die vogel-joekel-spinnen?
    Superveel plezier!
    En hopelijk volg keer leuker bij Sales!
    (check je hyves voor langer bericht)
    De groeten daar!
    Mis jou ook!
    X

  • 10 Oktober 2008 - 20:18

    Tink:

    Heb je ook een foto van zo'n spin? Of ander beest?

  • 10 Oktober 2008 - 21:35

    Jasper:

    Hé net te laat, Tinka was me net voor... :P

    heb vanavond met arjan overleg gehad en we gaan vrij vragen voor de eerste 2 weken van december, ga maandag bellen, dus dan hoor je t wel... ;)

    Much fun daar lieverd, mis je enorm!!!

    Dikke kusss

  • 11 Oktober 2008 - 02:30

    Erik:

    ik hoor alweer dat je het daar goed naar je zin hebt! mooi om te horen. Veel plezier nog daar en mis ons nog maar even, is goed voor je :P Kus Erik

  • 13 Oktober 2008 - 20:25

    Ar En Karola Jansen,:

    Hoi Eliene.
    van Bianca gehoord dat jij op een kokosnoot eiland zit. Prachtige foto's.wij waren even benieuwd naar jou stageplaats. Ziet er super uit. Geniet er maar lekker van. Ar is nu bij Bianca op bezoek.In finland is het niet zo warm als bij jou, maar ze vermaakt zich prima.
    We blijven je volgen via deze site. groetjes en veel plezier verder.

  • 26 Oktober 2008 - 17:58

    Annie Wieringa:

    eliene,
    jou huwelijk zal er vast anders uitzien en jij zoekt je eigen getuigen wel uit, maar niet zo als nu.
    dit had ik ook nog nooit eerder gehoord dat het zo gaat, om een onbekende te vragen als getuige.
    de rust is weer gekeerd, vanmiddag waren peter,siem en mels en karin,hilbrand en amber en florian er.
    De laatsten bleven eten en dan naar huis op bed want morgen is het weer school voor de kids.
    Vandag is het regenachtig, somber en de klok is vanacht 1 uur teruggezet.
    tot horens annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliene

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 20506

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 01 Maart 2013

Zuid-Amerika

03 September 2008 - 01 Februari 2009

Antigua

Landen bezocht: