Inchecken, uitechecken, inchecken, uitcheken..... - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu Inchecken, uitechecken, inchecken, uitcheken..... - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Eliene Bos - WaarBenJij.nu

Inchecken, uitechecken, inchecken, uitcheken.....

Door: Eliene

Blijf op de hoogte en volg Eliene

13 September 2008 | Antigua, Saint John's

Hier weer een bericht vanaf een regenachtig Antigua... Jajah, ben ik een dag vrij, samen met Irene, en dan regent het gewoon..

Woensdag heb ik rondgelopen bij Recieves met Sheldan. Er kwam die dag erg veel groente en fruit binnen dus dat was best wel leuk om te zien hoe dat gaat en hoeveel geld daar wel niet in om gaat. Die middag is er ruim 6000,- EC aan fruit/groenten binnengekomen, dat is te vergelijken met 1500,- eu. Er komen ook gewoon 3000 eieren binnen enz. Heel vreemd om te zien.
Om 15 uur zou ik meegaan met de poolcheck, alleen konden we die man niet bereiken. Toen kreeg ik nog een leuk aanbod van Christine: Ik kon bij Recieves blijven tot 17 uur of ik mocht naar 'huis' en 's avonds gasten en hoge piefjes serveren. Ik ben direct naar het strand gerend en ben 's avonds om half 7 weer begonnen tot 21 uur.
Het was een diner voor vaste gasten, die er op dat moment zijn, en een aantal hoge mensen binnen Sandals. Ik heb de hele avond met wijnflessen rondgelopen en kannen water. Wat kunnen die mensen dan veel zuipen!! Zolang het gratis is! Het was in ieder geval erg gezellig en leuk om met gasten gepraat.(Ze konden allemaal horen dat ik hier niet vandaan kom... wat vreemd)

Woensdagmiddag ben ik ook nog naar de Front Desk gegaan om te vragen wanneer we uit ons huisje moesten. Kreeg het antw: morgen voor 11 uur. Slik.... Dus na het werk ook nog me koffers in moeten pakken. De volgende morgen wouden we wel praten met Miss Bird over hoe dat gegaan was. Om 8 uur begint ze altijd, dus om 8 uur zaten wij bij de Front Desk en gingen we uitchecken. En Zoals het hier altijd gaat komen mensen dan een half uur later binnen en als ze dan zeggen 'ik kom zo bij je' ben je weer een uur verder. Dus uiteindelijk was het 10 uur! Ze kwam met de mededeling dat ons app nog helemaal niet klaar was. We moesten ons om 12 uur maar weer inchecken om vervolgens in dezelfde kamers weer terecht te komen!! Zucht...
We zouden daar dan nog blijven tot zaterdag.

Vrijdagochtend loop ik langs Miss Bird en ze zegt het volgende: 'Jullie moeten nu je spullen pakken en verhuizen naar het appartement' Rianne en Karin waren vrij en dus niet thuis. Kon ik ook hun bagage nog inpakken. Dus wij weer uitchecken en zijn Irene en ik naar ons nieuwe appartement gegaan.
Toen we om 5 uur vrij waren moesten we nog langs Housekeeping voor beddengoed, kussen en handdoeken. Liepen we daar met een grote zak over onze schouder.. haha

Ons app is dikke prima, alleen is er maar 1 airco in één van de slaapkamers. Dus hebben we kop of munt gedaan. En Rianne en ik zijn de gelukkigen die als eerst in de airco kamer mogen slapen :D whoehoe...
Gisteravond hebben we onze app direct ingewijd. Annelies was jarig en rianne had vlaggetjes bij zich. Hebben we lekker bij ons op het balkon gezeten. Rond 1 uur zijn we met ze allen naar Rush gegaan (dichoteek vlakbij Sandals) Het was erg gezellig, ondanks dat het stroom soms uitviel en ik moet wennen aan de dansstyle van de locals... Rond half 5 lag ik lekker in me bedje.

Vanmorgen lekker uitgeslapen, terwijl Rianne en Karin om 8 uur weer moesten werken. Vandaag is het niet zo mooi weer. Zijn we een keer vrij, regent het. Irene en ik hebben de taxi gebeld en hebben boodschappen gedaan.

Ik zit nu in de lobby, omdat we geen internet hebben en in het andere app is geen stroom. Het is wat.

Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij en mag ik zaterdag mee op een catamaran om te kijken hoe het met veiligheid zit. joepie.. Ik mocht ook nog iemand meenemen en rianne is zaterdag ook vrij. Gaan we gezellig met ze tweeen. Gewoon lekker chillen op de boot!!

Dikke kus,
Liefs
Eliene

  • 13 September 2008 - 21:39

    Pap En Mam:

    geen stroom, geen internet, geen sex,wat blijft er nog over?
    hard werken en mooi weer?

  • 14 September 2008 - 15:00

    Jasper:

    Ik mag het hopen idd...
    Maar chillen in de zon op een Catamaran vind ik ook niet echt hard werken. :P

    Dikke kus en heel veel liefs

  • 15 September 2008 - 08:18

    Annie Wieringa:

    zo beleef je toch echt wel wat, en dan maar niet gestresd worden ondanks de warmte.
    vandaag hier een mooie zonnige dag, amber is 6 jaar geworden, vanmiddag naar harkstede, we hebben een tweedehands fietsje gekocht, via marktplaats, we leren het wel.We genieten van jou verhalen, groetjes annie

  • 15 September 2008 - 09:32

    Nik0s En Paul:

    Hallo pap en mam,

    Wanneer maakt Jasper die poffert eens?

    Eliene, Heel veel plezier we zullen aan je denken wanneer onze stroom internet en sex het wel doet!

  • 15 September 2008 - 12:23

    Thijs:

    hey eliene, lachen al die berichtjes van je ik probeer ze allemaal te lezen! ik spreek je vast nog wel weer een keer op msn want zelfde tijdschema :P.
    kus

  • 15 September 2008 - 21:49

    Michiel:

    tss beetje mopperen over dat het regent op je vrije dag... boehoe. Nee Eliene krijg nou niet bepaald medelijden met je hoor;)

    Groetjes uit het bewolkte Nederland.

    en btw jou ouders zijn echt tof:P
    ik citeer:pap en mam
    2 dagen geleden
    geen stroom, geen internet, geen sex...
    gehe toch leuk als je ouders dát tegen je zeggen!


  • 18 September 2008 - 05:52

    Johan Makaske:

    Hoi Eliene!

    Wat een heerlijke verhalen allemaal! Dat is wel genieten zeg! En de reactie zijn ook om van je stoel te vallen, whaha!

    Geniet ervan!

    Ik zit ondertussen in mijn kamer in Leiden en woon hier met contactgestoorde huisgenoten, ook hééél gezellig, whaha!

    Groetjes uit een zonnig Leiden!

  • 19 September 2008 - 10:51

    Pap En Mam:



    jasper moet nog steeds langs komen voor de poffert.We verwachten hem woensdag, dus.....

  • 19 September 2008 - 20:27

    Ralph:

    Ja hoor, het zal ook niet zo zijn, kom eens op eliene haar site kijken, wat zie ik.. sex sex en sex.. het zal ook weer eens niet zo zijn ;).. meid.. lees dat je het na je zin hebt.. mooi:).. en geniet er van! en jasper.. lukt het jezelf bezighouden een beetje?;)

  • 23 September 2008 - 21:20

    Wim En Marion:

    Hoezo poffert? weet hij wel wat het is? Hij heeft het nog nooit hier klaargemaakt!!!! Leuk , al je verhalen. Het klinkt allemaal als warm weer mentaliteit.Het klinkt ons bekend in de oren . Waar je ook komt, Afrika, Curacuao. e.d De minuten duren uren.
    Zo te horen vermaak je je wel, wij zorgen er wel voor dat Jasper zich vermaakt, Groetjes en liefs van ons.

  • 23 September 2008 - 21:22

    Wim En Marion:

    p.s Wij wisten niet dat jullie ook al sex hadden!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliene

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 20507

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 01 Maart 2013

Zuid-Amerika

03 September 2008 - 01 Februari 2009

Antigua

Landen bezocht: