Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eliene Bos - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eliene Bos - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Eliene

08 September 2012 | Nederland, Groningen

Tas is ingepakt, nog een paar kleine dingen regelen en dan ben ik eigenlijk klaar om te gaan. Klinkt nu allemaal heel makelijk, maar die tas was nog een heel karwei! Potverdorie wat kan er weinig in. Ben bang dat ik een andere standaard aan moet nemen qua hygiëne etc. We zulen het meemaken. Mijn geweldig mooie wandelschoenen zitten er in elk geval in, dus ik ben klaar voor Machu Picchu!

Morgen ga ik samen met mijn ouders richting Utrecht om daar bij Rense te slapen. Maandag om 8:00uur 's morgens vliegen we naar Madrid om vanaf daar door te vliegen naar Lima. We zullen daar maandag om 17:35uur plaatselijke tijd aankomen. (00:35 uur 11/09/2012 NL tijd)
Voor de eerste 2 nachten hebben we al een hostel geregeld en we worden zelfs opgehaald vanaf het vliegveld. Goed geregeld dacht ik zo.

Vanaf maandag heb ik een nieuw nummer aangezien ik mijn abonnement hier hou en de prepaid kaart van mijn moeder meeneem. Mijn nieuwe nr vanaf maandag is 31641862195. Mocht je nog berichten naar mijn andere nummer sturen dan zullen die bij mijn moeder terecht komen. Dat je het even weet. Verder ga ik er van uit dat ik onderweg op verschillende plekken Wifi zal hebben waardoor ik niet geheel van de aardbodem zal verdwijnen. Via whats App, fb, twitter, skype etc. ben ik gewoon te bereiken. SMS zal ik zo min mogelijk gebruiken.

Via waarbenjij.nu zal ik jullie af en toe op de hoogte brengen van mijn avonturen en op fb plaats ik de foto's.

Nou voordat ik hier weer een verhaaltje zal posten heb ik (hopelijk) al veel mooie dingen meegemaakt.

Dikke kus!

  • 08 September 2012 - 22:52

    Knoek Knoek:

    Een goede voorbereiding is het halve werk. Goed bezig schat! Ik ga je morgen nog even stalken :D. Dikke kus en welterust!

  • 09 September 2012 - 08:16

    Rense:

    Tja, tas inpakken wordt nog een hele klus.. Maar hebben er zin in!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Eliene

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 20487

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 01 Maart 2013

Zuid-Amerika

03 September 2008 - 01 Februari 2009

Antigua

Landen bezocht: